7-Eleven Frozen Yoghurt

arrow
arrow

Oppgave

7-Eleven og Shell/7-Eleven er størst og best på Frozen Yogurt i Norge. For å beholde plassen på toppen kreves de selvfølgelig utvikling, hardt arbeid og marketing. Suburbias oppgave har rett og slett vært å bistå med kloke råd og ideer.

Ide

1. «Topping the summer» – et overordnet tema som retter fokuset på 7-Elevens store og fristende utvalg av topping, samt at det er en fantastisk overskrift for de andre aktivitetene som skjer i løpet av høysesongen.

2. Sponsorat på Radio Energy – her har vi bidratt til å formatere innholdet i samarbeidet.

3. Frozen Yoghurt Cup – en internkonkurranse hvor alle utsalgsstedene i Shell/7-Eleven og 7-Eleven konkurrerer mot hverandre om salgsøkning. Frozen Yoghurt Cup blir blant annet fulgt opp med Cup-sendinger på en lukket Facebook-side.

Related Projects
  • Narvesen sponsor av Kongens Nei
    Narvesen sponsor av Kongens Nei
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kreativitet kundeklubb og lojalitetsprogram
  • Optimisten
    Optimisten
    innholdsmarkedsføring
  • 7-Eleven Ferskt og nylaget
    7-Eleven Ferskt og nylaget
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kundeklubb og lojalitetsprogram omnichannel salgs og motivasjonsprogram sosiale medier strategi
  • Hatting True Style
    Hatting True Style
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier digital reklame film, animasjon eller bare lyd kreativitet sosiale medier strategi