Coca-Cola Magic Moments

arrow
arrow

Oppgave

Overbevise det Nordiske publikum på en måte som bare Coca-Cola kan gjøre, med en nordiske vinter drøm. Et positiv, engasjerende og magisk uttrykk, som skal formidles gjennom en designmanual for effektiv kommunikasjon.

Idé

A Magic Moment er et millisekund – streif av lykke – når alt er i perfekt harmoni.

Strategi

Oppnå kontakt med nordiske kunder i det millisekundet de er utsatt for vår kommunikasjon i butikk. Involvere dem gjennom vinter og ski universet, for å skape sitt eget magiske øyeblikk.

Designmanualen

Viser: nøkkelelementer og typografi, markedsstrategi, aktiviteter i butikk, forbruker kampanjer, aktiviteter utendørs, Tilbehør / merchandise

Related Projects
  • Narvesen sponsor av Kongens Nei
    Narvesen sponsor av Kongens Nei
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kreativitet kundeklubb og lojalitetsprogram
  • 7-Eleven Frozen Yoghurt Cup
    7-Eleven Frozen Yoghurt Cup
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kreativitet salgs og motivasjonsprogram sosiale medier
  • 7-Eleven Ferskt og nylaget
    7-Eleven Ferskt og nylaget
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kundeklubb og lojalitetsprogram omnichannel salgs og motivasjonsprogram sosiale medier strategi
  • Hatting True Style
    Hatting True Style
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier digital reklame film, animasjon eller bare lyd kreativitet sosiale medier strategi