Hatting Store Høvding

arrow
arrow

Utfordring

Hatting mister listing i Norgesgruppen sine butikker.

Forbrukerne kjenner Hatting sine hamburger- og pølsebrød store og lille Høvding. Men forbrukerne er ikke bevist at det er Hatting som er produsent.

Hatting ønsker å bygge kjennskap til at Store og Lille Høvding er Hatting produkter.

Kreativ íde

Hatting er helt høvding

Vi ønsket å utnytte indianerlandskapet og tydeliggjøre Hatting som avsender.

Strategi

Skape gjenkjenning i kommunikasjonen mellom radio og butikk med indianerlandskapet .

Salgsmekanikk

For hver pakke man kjøper av Hatting Store Høvding hamburger- eller pølsebrød kunden kjøper får man en gratis inngang på Legoland.

Related Projects
  • Narvesen sponsor av Kongens Nei
    Narvesen sponsor av Kongens Nei
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kreativitet kundeklubb og lojalitetsprogram
  • Kreativ plattform VITA EXCLUSIVE
    Kreativ plattform VITA EXCLUSIVE
    design og identitetsutvikling strategi
  • 7-Eleven Frozen Yoghurt Cup
    7-Eleven Frozen Yoghurt Cup
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kreativitet salgs og motivasjonsprogram sosiale medier
  • 7-Eleven Ferskt og nylaget
    7-Eleven Ferskt og nylaget
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kundeklubb og lojalitetsprogram omnichannel salgs og motivasjonsprogram sosiale medier strategi