Libris jul

arrow
arrow

Oppgave

Libris ville kickstarte julesalget i egne butikker for å vinne julesalget.

Strategi

Differensiere Libris fra andre bokhandlere ved å posisjonere Libris som den bokhandelkjeden for de som leser mest.

Kampanjen

Vi ønsket å inspirere kunder ved å løfte frem konkrete titler og konkrete forfattere. Dette fortalte også kunder at bokentusiaster handler på Libris

Related Projects
  • Narvesen sponsor av Kongens Nei
    Narvesen sponsor av Kongens Nei
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kreativitet kundeklubb og lojalitetsprogram
  • 7-Eleven Frozen Yoghurt Cup
    7-Eleven Frozen Yoghurt Cup
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kreativitet salgs og motivasjonsprogram sosiale medier
  • 7-Eleven Ferskt og nylaget
    7-Eleven Ferskt og nylaget
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kundeklubb og lojalitetsprogram omnichannel salgs og motivasjonsprogram sosiale medier strategi
  • Hatting True Style
    Hatting True Style
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier digital reklame film, animasjon eller bare lyd kreativitet sosiale medier strategi