KONGEN AV PØLSER

arrow
arrow

Utfordring

Overbevise det norske folk om at Narvesen er ”hele Norges pølsekiosk” Narvesen har de beste og mest spennende pølsene som kan kjøpes for penger.

Kreativ íde

I samarbeid med Jan Vardøen utviklet Narvesen en helt egen gourmet pølse serie bestående av 4 pølser som kun selges på Narvesen.

Strategi

Knytte Narvesens (nye) pølsemåltider opp mot troverdigheten og ”standingen” som Jan Vardøen har.

Kampanjen

Viral spredning 1, 9, 90 mekanikk:

1% ambassadører

9% meningsutvekslere

90% fat & lazy

For å skape en street food og Jan Vardøen feeling i kiosk

Vi trykket opp en eget opplag av Jan Vardøen sin bok ”Gode pølser og godt øl”

Related Projects
  • Narvesen sponsor av Kongens Nei
    Narvesen sponsor av Kongens Nei
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kreativitet kundeklubb og lojalitetsprogram
  • Kreativ plattform VITA EXCLUSIVE
    Kreativ plattform VITA EXCLUSIVE
    design og identitetsutvikling strategi
  • 7-Eleven Frozen Yoghurt Cup
    7-Eleven Frozen Yoghurt Cup
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kreativitet salgs og motivasjonsprogram sosiale medier
  • 7-Eleven Ferskt og nylaget
    7-Eleven Ferskt og nylaget
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kundeklubb og lojalitetsprogram omnichannel salgs og motivasjonsprogram sosiale medier strategi