Kreativ plattform VITA EXCLUSIVE

arrow
arrow

Oppgave

VITA Exclusive ønsker å posisjoneres som en selektiv skjønnhet og velvære kjede.

Suburbia laget en kreativ plattform og helt nytt uttrykk for kjeden

Den beste kjeden defineres av hvilke merker man selger og hvem som har de nyeste produktene først.

Idé

Be yourself GO EXCLUSIVE

Design

Vi utviklet en mykere og mer leken profil som kombinerer Beauty- og fashionspråk på engelsk med norsk

Related Projects
  • 7-Eleven Ferskt og nylaget
    7-Eleven Ferskt og nylaget
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kundeklubb og lojalitetsprogram omnichannel salgs og motivasjonsprogram sosiale medier strategi
  • Hatting True Style
    Hatting True Style
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier digital reklame film, animasjon eller bare lyd kreativitet sosiale medier strategi
  • Hatting Store Høvding
    Hatting Store Høvding
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier design og identitetsutvikling digital reklame film, animasjon eller bare lyd kreativitet omnichannel strategi
  • Uteliv
    Uteliv
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier design og identitetsutvikling innholdsmarkedsføring kreativitet omnichannel research og innsikt sosiale medier strategi