Mitsubishi Pajero online film

arrow
arrow

Utfordring

Mitsubishi Pajero er en biltype med sterk posisjon knyttet mot enkelte situasjoner. Mitsubishi trenger å gjøre Pajero viktigere for de som vurderer å kjøpe SUV.

Kreativ íde

Vi ønsket å hedre Pajero-eiere ved å lage en en så inpirerende film at reklamen i seg selv gir verdi.

Strategi

Filmen skal ikke distribueres bredt som tradisjonell bilreklamen, men snakke direkte til den aktuelle kjøperen og hedre valget hans slik at han alltid vil velge Pajero.

Kampanjen

Bevisstgjøring av kunnskapen gjennom påvirkende kommunikasjon med helsides annonser, og sisteleddskommunikasjon i butikk.

Related Projects
  • Narvesen sponsor av Kongens Nei
    Narvesen sponsor av Kongens Nei
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kreativitet kundeklubb og lojalitetsprogram
  • 7-Eleven Frozen Yoghurt Cup
    7-Eleven Frozen Yoghurt Cup
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kreativitet salgs og motivasjonsprogram sosiale medier
  • 7-Eleven Ferskt og nylaget
    7-Eleven Ferskt og nylaget
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kundeklubb og lojalitetsprogram omnichannel salgs og motivasjonsprogram sosiale medier strategi
  • Hatting True Style
    Hatting True Style
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier digital reklame film, animasjon eller bare lyd kreativitet sosiale medier strategi