Narvesen Mellommåltid

Image is not available
arrow
arrow

Utfordring

Narvesen har gått fra å være en kiosk med blader, aviser og pølser til å ha en stort utvalg av mat. På Narvesen finnes et stort utvalg av mellommåltids retter. Narvesen ønsket å bygge kjennskap til dette.

Kreativ íde

Ta en pustepause å få ny energi. Hva er ditt mellommåltid.

Strategi

Narvesen løftet frem en rekke eksempler på mellommåltider og skal ikke diskriminere noen. Tvert imot ønsket Narvesen innspill på hva som er mellommåltid for folk. Derfor oppfordret vi i sosiale medier.

Kampanjen

Vi laget en kampanje som skal inspirere med flere muligheter til mellommåltid der hvor folk er på farten

Related Projects
  • Narvesen sponsor av Kongens Nei
    Narvesen sponsor av Kongens Nei
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kreativitet kundeklubb og lojalitetsprogram
  • Kreativ plattform VITA EXCLUSIVE
    Kreativ plattform VITA EXCLUSIVE
    design og identitetsutvikling strategi
  • 7-Eleven Frozen Yoghurt Cup
    7-Eleven Frozen Yoghurt Cup
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kreativitet salgs og motivasjonsprogram sosiale medier
  • 7-Eleven Ferskt og nylaget
    7-Eleven Ferskt og nylaget
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kundeklubb og lojalitetsprogram omnichannel salgs og motivasjonsprogram sosiale medier strategi