Optimisten

arrow
arrow

Optimisten

6 ganger i året sender Optimera/Montér ut sitt eget magasin til byggmestere i hele Norge. Av og til hjelper vi til med en artikkel, men vårt viktigste bidrag er layout. I år har bladet fått en grundig facelift.

Related Projects
  • Narvesen sponsor av Kongens Nei
    Narvesen sponsor av Kongens Nei
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kreativitet kundeklubb og lojalitetsprogram
  • 7-Eleven Frozen Yoghurt Cup
    7-Eleven Frozen Yoghurt Cup
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kreativitet salgs og motivasjonsprogram sosiale medier
  • 7-Eleven Ferskt og nylaget
    7-Eleven Ferskt og nylaget
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kundeklubb og lojalitetsprogram omnichannel salgs og motivasjonsprogram sosiale medier strategi
  • Uteliv
    Uteliv
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier design og identitetsutvikling innholdsmarkedsføring kreativitet omnichannel research og innsikt sosiale medier strategi