Telenorbutikk i alle deler av landet

arrow
arrow

Oppgave

80 Telekioskbutikker skal re-brandes til Telenorbutikker. Behov for å kommunisere følgende tre ting:Telenor fordelene, Servicekonseptene og Salgbare flater. Få frem dette gjennom et overordnet konsept og en lanseringskampanje.

Idé

”Bli kjent-kampanje” som også skal si noe om hva vi er, for hvem. Butikkdriverne skal brukes som Telenor-representanter i reklamene.

Strategi

Multikanalstrategi med hovedhensikt er å trekke kundene til butikk.

Kampanjen

Egne flater – web, FB, Twitter, Instagram, Nyhetsbrev, in-store materiell Medarbeidere – internkonkurranse, t-skjorter og kampanjeinformasjon Kjøpte flater – TV, Radio, Nett/mobil, avis, utendørs og senter annonsering Fortjent oppmerksomhet – PR, Sosiale Medier, FB, Instagram og Vine.

Related Projects