The Arctic adventure

arrow
arrow

Oppgave

Kampanjen har som mål å kapre flere kunder og selge flest mulig kampanjevarer, ved å få dem inn i butikk og få de til å stoppe for å handle i butikken. Få reisendes oppmerksomhet med WOW aktiviteter.

Idé

The Lost Husky Expedition og the lost Schröder-Stranz expedition (1912/13) og hente følelser rundt villmarksliv, Huskies, eventyr, norsk natur og nordlyset.

Strategi

Økt penetrasjon.

Kampanjen

Kampanjemateriell i butikk, hjemmeside, nyhetsbrev, i terminal, i OSL digitale og sosiale medier.

Related Projects
  • Narvesen sponsor av Kongens Nei
    Narvesen sponsor av Kongens Nei
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kreativitet kundeklubb og lojalitetsprogram
  • 7-Eleven Frozen Yoghurt Cup
    7-Eleven Frozen Yoghurt Cup
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kreativitet salgs og motivasjonsprogram sosiale medier
  • Optimisten
    Optimisten
    innholdsmarkedsføring
  • 7-Eleven Ferskt og nylaget
    7-Eleven Ferskt og nylaget
    butikkommunikasjon og kjøpsnære medier film, animasjon eller bare lyd innholdsmarkedsføring kundeklubb og lojalitetsprogram omnichannel salgs og motivasjonsprogram sosiale medier strategi