Uteliv

arrow
arrow

Utfordring

Få frem alt Montér har å by på for utesesongen. På en inspirerende måte. Som også skulle treffe en ny viktig målgruppe – etablerte kvinner 30+. Skape et eget utesesongunivers.

Idé

Hva er det målgruppen leser og blir inspirert av? Magasiner! Hvordan kan vi presentere bredde, løsninger og mer innhold på en mer inspirerende måte? Jo, da er et bugnende magasin perfekt. Vi lager et magasin. Vi kaller det UTELIV.

Strategi

Vi innholdsbygde hver eneste forretningskategori i Montér på en relevant måte. Vi skapte en moderne grafisk utforming som også skulle være tiltalende for ”magasinkvinnemålgruppen”. Magasinstrategien gjorde også at vi ”snakket til” målgruppen på en mer personlig, direkte og relevant måte, med engasjerende overskrifter, korte artikler, korte teasere og ikke minst masse tips og How-To’s. Alt i harmoni med forenklet pris-/produktinformasjon. Til UTELIV ble alt redaksjonelt innhold og all design ble utarbeidet av Suburbia.

Kampanjen

Opplag: 500.000. Distribusjon med post til husstander. Distribusjon i butikk. Egen nettversjon på Monter.no. T-skjorter. Butikkmateriell. Facebook og Monter.no

Related Projects