Suburbia

Fashion Week Diplay 1920x1080_V12

PROMOTION FOR ARBEIDSKLÆR

Optimera og Montér satser tungt på arbeidsklær og trengte hjelp til å selge mer. Etter å ha diskutert flere mulige strategier og taktikker, ble vi enige om at økt oppmerksomhet i seg selv ville skape resultater – både hos kunder, som kanskje ikke hadde tenkt om Optimera og Montér som stedet å handle arbeidsklær, men også hos egne medarbeidere, som kanskje kunne gjøre enda litt mer for å selge klærne i varehusene.

Promotionideen Fashion Weeks ga akkurat de resultatene vi forventet. Reklamen ble lagt merke til. I snitt fikk kampanjen 2,5 millioner visninger med en frekvens på 10 per person, og CPM endte opp lavere enn normalt – noe som ga billige visninger. Internt bidro Fashion Weeks både til fokus, stolthet og salg.

 

Ideen om Fashion Weeks er forresten ikke tatt helt ut av det blå. Arbeidsklær bidrar ikke lenger bare til varme, beskyttelse og synlighet – håndverkerne liker også å skille seg ut, og arbeidsklær er blitt mote.

 

<<ALLE JOBBER

Fashion weeks-annonse på TV, mobil_1080x1080px

Fashion weeks-annonse på TV, laptop_1080x1080px

Fashion weeks-displayannonse, tilbud_1080x1080

Webteaser for fashion weeks, Optimera Proff

ANDRE JOBBER

Arbeidstøy

NY SATSING
PÅ ARBEIDSTØY

SE JOBB

1_Eplehuset-Pride_Forside-jobber_1090x1080px_v1

PRIDEFILM
FOR EPLEHUSET

SE JOBB

Bright_Jul_Jobb_1920x1080_1-

DM OG LINKEDIN-ANNONSERING
FOR BRIGHT PRODUCTS

SE JOBB