Suburbia

Hero-Optimera-Roadshow-1920x1080-1

DIGITALT ROAD SHOW FOR OPTIMERA

Hvert år arrangerer Optimera et landsdekkende roadshow for proffkundene.
Årets road show ble digitalt.

Suburbia sto for konseptet og den digitale kampanjen som sørget for deltagelse. 13 leverandører presenterte seg, både med nyheter, produkter og som leverandører. I tillegg var det selvfølgelig gode priser, noe som ledet til et godt salg ut fra byggevarehusene. Et digitalt road show har sine fordeler – det er enklere å svinge innom en nettside enn å reise til et fysisk. Mange møtte faktisk opp flere ganger.

Men grillmat ble det ikke ...

 

<<ALLE JOBBER

Bilde-av-nettside-nettside-Optimera-roadshow

Illustrasjon av Roadshow-post på Facebook

Illustrasjon av displayannonse på Tv2, mobil

 

Illustrasjon av displayannonse på Tv2, laptop

 

ANDRE JOBBER

Arbeidstøy

NY SATSING
PÅ ARBEIDSTØY

SE JOBB

1_Eplehuset-Pride_Forside-jobber_1090x1080px_v1

PRIDEFILM
FOR EPLEHUSET

SE JOBB

Bright_Jul_Jobb_1920x1080_1-

DM OG LINKEDIN-ANNONSERING
FOR BRIGHT PRODUCTS

SE JOBB