Suburbia

Optimisten_mars_2021_forside_Optimisten_1920x1080_hero_2
Prosjekter

Ny utgave av Optimisten for Optimera

En helt fersk dansk undersøkelse om forbrukernes medievaner viser at økt satsing på trykte medier kan øke ROI med mellom 20 og 60 %. Den samme undersøkelsen viser at folk slapper av med magasiner og leser dem i matpauser, i helger og når de er på ferie.

Optimera har tall som viser at Optimisten er en svært viktig kanal for å nå ut til deres proffkunder.

Suburbia bidrar med artikler og layout – og med gjenbruk. De fleste artiklene ender også opp som FB-poster og på optimera.no

Oppslag Optimisten - Fashion Weeks, fagprat om vårmoten

Fashion Weeks – Fagprat om vårmoten

Oppslag Optimisten - MinOptimera med bedre brukervennlighet og søk

MinOptimera med bedre brukervennlighet og søk

Oppslag Optimisten - Rigger for vekst

Rigger for vekst

Oppslag Optimisten - Fortsatt mulig å finne gull på fjellet

Fortsatt mulig å finne gull på fjellet