Suburbia

Suburbia_Optimera-Optimisten-november__Hero

Prosjekter

Nytt nummer av Optimisten for Optimera

Hvert år utgir Norges største byggevarekjede, Optimera, fire utgaver av proff-magasinet Optimisten, hvorav Suburbia står for design og layout, redaksjonsarbeid og store deler av magasinets innhold.

Optimisten er fylt med stoff som settes i sammenheng med aktuelle temaer og saker som opptar bygg- og anleggsbransjen akkurat nå. I årets novembernummer har vi blant annet sett nærmere på den nye åpenhetsloven, utarbeidet en oppklaring av de nye kravene om klimagassregnskap, samt laget en oversiktlig guide for optimal digital markedsføring. Magasinet skal på en side både opplyse og underholde, men på en annen side også inspirere. Derfor trekkes det frem flere suksesshistorier blant Optimeras kunder; alt fra mindre, men hardtarbeidende, tømrerbedrifter, til større og prisbelønte byggmestre. En del av formålet med magasinet handler om å spissformulere og tydeliggjøre det som kan virke komplisert. Det er slik Optimisten har blitt Norges største magasin for håndverkere.

I løpet av et mangeårig samarbeid har vi i Suburbia fått svært god forståelse av hvordan Optimera jobber og tenker. Dette unike innblikket bruker vi i produksjonen av Optimisten som skal få både kunden og Optimera til å skinne. Via magasinet får Optimera en kanal som fremstiller alt det imponerende kundene deres skaper på en effektiv og hendig måte.

Optimisten sørger i tillegg for at Optimera kontinuerlig har relevant og godt innhold som kan brukes i digitale flater. Dette bidrar til å styrke virksomhetens posisjon i markedet, særlig ved å gjøre den synlig: Optimera fremstår målrettet når det kommer til formidling av nyttig informasjon og fagkunnskap, ikke minst fordi det blir tydelig at virksomheten ønsker å nå ut til så mange håndverkere som mulig – noe som magasinet nettopp gjør.

Ønsker du å vite mer om mulighetene for å lage et magasin?

Ring Jarl André Vethe på telefon 924 01 060

← SE FLERE PROSJEKTER →