
DEN ALLVITENDE BUTIKKEN
Publisert i Dagens Næringsliv 11. august 2019.
Jostein Borgmo, kreativ leder i Suburbia.
I USA er ansiktsgjenkjenning på full fart inn i dagligvarebutikkene. Først ble systemene brukt for å forhindre butikktyveri, men nå tar stadig flere i bruk slik teknologi for å markedsføre bedre og yte mer målrettet kundebehandling.

KUNSTEN Å VÆRE ATTRAKTIV
Publisert i Dagens Næringsliv 14. februar 2019.
Jostein Borgmo, kreativ leder i Suburbia.
Når mann og kvinne møtes, finner de hverandre attraktive – eller ikke. Hvis hun ikke finner ham attraktiv, hjelper det ikke hvor mye han maser.

JEG KLIKKET IKKE
Publisert i Dagens Næringsliv 11. januar 2017.
Jostein Borgmo, kreativ leder i Suburbia.
Jeg så annonsen, kjøpte kaffen, men jeg klikket ikke. Ryktet om de tradisjonelle kanalenes død er betydelig overdrevet. Annonsene i avisen påvirker deg like mye som før.

HYBRIDBUTIKKEN KOMMER
Publisert i Dagens Næringsliv 26. april 2017.
Jostein Borgmo, kreativ leder i Suburbia.
Alle spådde at netthandel ville bety butikkdød. Men nå åpner den største netthandelaktøren, Amazon, fysiske butikker i høyt tempo. Hva skjer?