Brødrene Dahl kjører faste kampanjer rettet mot rørleggere og profesjonelle i VVS-bransjen, og denne høsten er intet unntak.
Suburbia har laget en høstkampanje som har fungert godt tidligere, samtidig som vi tilfører en ny høstlig vri.
Målet er å sikre Brødrene Dahl en strømlinjeformet og sterk posisjon i markedet ved å utvikle kampanjemateriell som engasjerer proffkundene.
Kreativ videreutvikling
Suburbia har bygget videre på det visuelle uttrykket og innholdet fra vår- og sommerkampanjene, med fokus på å levere relevant og inspirerende innhold som treffer målgruppen.
Innhold skaper merverdi
Kampanjen skal også være nyttig for Brødrene Dahls proffkunder i møte med sluttkundene. Dette innebærer at innholdet er utformet slik at det er både informativt og tiltalende, uavhengig av leserens bakgrunn eller behov.
Blant annet er profftipsene fremhevet ytterligere. Disse tipsene gir konkrete, praktiske råd som er gode for rørleggere å ha i deres daglige arbeid.