Kunde:
Optimera
Prosjekt
Konseptutvikling
Film

Effektiv markedsføring av dør- og vindukonsept

Optimera er markedsleder på dører og vinduer i proffmarkedet. For å styrke posisjonen ytterligere, ble Suburbia utfordret på hvordan vi med filmer og display-annonser kan få frem den verdien som Optimera tilfører kundene. Under overskriftene trygghet, effektivitet og lønnsomhet, ble de viktigste USP-ene utledet. Deretter gikk Suburbia i gang med å utforme ideer, manus og storyboard. Filmene ble produsert i samarbeid med Revolver Media.

Resultatet ble fire reklamefilmer. Tre filmer for hver av underkategoriene trygghet, effektivitet og lønnsomhet, samt en overordnet film for hele kategorien dør og vindu. Til hver av filmene ble det også laget opptil seks display-sett.

Vurderer du å bytte ut brosjyrene med noe mer brukervennlig?

Kontakt Jarl André Vethe for å få vite mer om dine muligheter for å lage film!
Ring 92 40 10 60