Kunde:
Optimera
Prosjekt
Optimisten magasinet

Gode kunder er verdt å skryte av

Optimera er gode på å fremme kundene sine og Optimisten-magasinet er et flott medium for å fortelle om alt det fantastiske kundene deres skaper.

Suburbia bidrar blant annet med å gjøre intervjuer med kundene og skriver artikler som får frem alle nyansene i forholdet mellom Optimera og kundene deres.

Etter mange års samarbeid har vi fått en unik forståelse i hvordan Optimera tenker og hva de verdsetter. Vi benytter denne kunnskapen i intervjuene for å få både Optimera og kunden til å skinne.

 

Fra intervju til ferdig magasin

Vi avtaler intervjuer med kunden som som oftest gjøres over telefon fordi Optimera har kunder i alle landets kriker og kroker. Alle intervjuer blir tatt opp slik at vi kan transkribere intervjuene for å få med alle detaljene og slik at sitatene blir riktig. Etter at intervjuene er transkribert går de tilbake til tekstforfatteren som utarbeider innholdet til artikkelen ut ifra intervjuet.

Det ferdige intervjuet sendes så til en sitatsjekk hos den som er intervjuet, før det går videre til redaksjonen hos Optimera for godkjenning.

Etter at intervjuet er godkjent av både intervjuobjekt og redaktør blir intervjuet brukket med tekst og bilder, og til slutt blir alle sakene satt sammen til et helhetlig magasin.

 

Distribusjon

Magasinet distribueres ut til alle Optimeras utsalgssteder i tillegg til direkte distribusjon. Det blir også publisert digitalt gjennom iPaper og det blir spredd gjennom sosiale medier og nyhetsbrev.

Les hele mai-utgaven av Optimisten-magasinet HER.

I tillegg til å utarbeide innhold til mange av artiklene, bidrar vi også med layouten til hele magasinet, innspill til redaksjonsplanen, samt kampanjemateriell til de faste kampanjetilbudene som alltid følger magasinet.

 

Tiltak som bygger sterke merkevarer

Som reklamebyrå med spesialkompetanse på retail og B2B, er vi i Suburbia ikke bare opptatt av kampanjer som skaper raske salg for våre kunder. Vi ønsker å gjøre våre kunder til stjerner ved å bygge sterke varige merker. Dette gjør vi bl.a. gjennom merkevarebygging, innholdsmarkedsføring, internmarkedsføring og ikke minst kampanjer og aktiviteter som skaper både engasjement og salg.

 

 

Ring Jarl André Vethe for å få vite mer om dine muligheter!
Tlf.: +47 92 40 10 60
jav@suburbia.no