Kunde:
Optimera
Prosjekt
Optimisten magasinet

Ikke glem print!

Så godt som alt Suburbia lager ender i digitale kanaler. Likevel er det smart å bruke tid og penger på det som trykkes.

En god markedsstrategi inneholder flere kampanjer i flere kanaler. Det sies at kunden må se en merkevare 19 ganger før de er klare for å handle.

Derfor er det viktig å bruke mange medier for å nå ut med budskapet. Print blir ofte oversett.

Optimera gjennomførte i fjor i stor undersøkelse som viste at byggmestere og håndverkere i stor grad henter informasjon fra, og husker, det som publiseres i Optimisten.

Det som trykkes er dessuten litt mer formelt, og får større fokus internt i en organisasjon. Slik bidrar magasiner også til å «samstemme» kommunikasjonen ut mot markedet.

Når man først har skrevet en artikkel, kan den dessuten gjenbrukes i digitale kanaler.

 

Vil du vite mer om mulighetene for å lage et magasin?

Ring Jarl André Vethe
på telefon 924 01 060