Kunde:
Westerdals
Prosjekt
Merkeplattform
Magasin

Ny merkeplattform gir Westerdals nytt budskap

Westerdals er resultatet av en fusjon mellom Westerdals Høyskole, NISS (Nordisk Institutt for Scene og Studio) og NITH (Norges Informasjonsteknologiske Høgskole). Skolen dekker dermed både kunst, kommunikasjon og teknologi.

Dette er fagområder som nå hører naturlig sammen, og da Westerdals kontaktet Suburbia, hadde de allerede en merkeplattform, som var oppsummert i ordet CONNECT. De opplevde i imidlertid at denne plattformen i for liten grad pekte på hva skolen stod for og kunne love studentene.

Høyt engasjement

Gjennom arbeidet oppdaget vi at en av skolens virkelige styrker var det nære samarbeidet den har med næringslivet. For eksempel var det snarere regelen enn unntaket at de som studerte informasjonsteknologi fikk fast jobb før de var ferdig med studiene. I arbeidet fant vi også ut at det elevene ved Westerdals hadde det til felles at de brant for selve faget. På mange måter er det å studere på Westerdals å bestemme seg for å ta en utdannelse innenfor det som er hobbyen din; noen likte å game, noen å jobbe med film, noen elsket å skrive og noen elsket det å stå på en scene. Med dette som grunnlag fant vi grunnlaget for den nye merkeplattformen.

——

Klart du kan leve av det du liker å holde på med

Vi er sikre på du blir lykkeligere av å leve av det du brenner for. Det du er flink til. Det du liker å holde på med. Vi sier ikke at det blir lett. Du må jobbe. Tenke fremover. Bli mye dyktigere enn du er nå. Lære deg å samarbeide med folk som kan andre ting enn deg. Promotere deg selv. Bygge nettverk. Westerdals Oslo ACT utdanner folk som Norge og verden trenger. Vi er en høyskole for deg som vil jobbe innen kunst, kommunikasjon og teknologi. Her er det kort avstand mellom teori og praksis, mellom studenter og forelesere, mellom Norge og resten av verden, mellom studier og jobb.

——

Vil du vite mer om mulighetene for å lage et magasin?

Ring Jarl André Vethe

på telefon 924 01 060