Kunde:
7-Eleven
Prosjekt
Kampanje
Internkampanje

Baguette-kontrollører sikrer kvaliteten

Målet var en perfekt lansering av 7-Elevens nye baguette-konsept.

Vi skulle sikre høy grad av prøving, endrede preferanser og bidra til at baguettene fikk en høyere kvalitet. Egne ansatte var med andre ord en viktig målgruppe.

Vi startet derfor med ambisjonen «Vi skal lage Norges beste baguetter.» En rekke prosjekter ble igangsatt. Nye baguetter ble utviklet, og alle ble kurset grundig i hvordan baguettene skulle tilberedes.

Senere fikk alle ansatte også et oppskriftshefte om det samme. Deretter ble det utviklet en kampanje hvor alle som kjøpte baguetter fikk hver femte gratis hvis de ratet baguettene i 7-Eleven-appen. Vi søkte med andre ord etter «baguette-kontrollører».

Film, stills og «bakomfilm» ble laget sammen med Isidor Studio og lydarbeid fra Revolver Media.